„Dostawa i montaż wyposażenia meblowego do pomieszczeń biurowych budynku przeładunkowo - magazynowego Portu Lotniczego Lublin S.A.”

  • Numer postępowania NZ/241/P/TA/173/2024
  • Typ postępowania Postępowanie wyłączone z PZP
  • Tryb udzielania zamówienia Zapytanie ofertowe otwarte

    Ogłoszenie

    Opis przedmiotu postępowania:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia meblowego do pomieszczeń biurowych budynku przeładunkowo - magazynowego PLL S.A.”. Szczegółowy opis Zamawiającego został określony w załączniku nr 1 – Opis Przedmiotu Zamówienia oraz w załączniku nr 4 – wzór umowy.
    Rodzaj zamówienia:
    Dostawy
    Szyfrowanie oferty:
    Nie
    Data składania wniosków/ofert/opracowań studialnych:
    2024-11-22 14:00 (Pozostało: 2 Dni 0 Godzin 33 Minut)
    Data otwarcia ofert/opracowań studialnych:
    2024-11-22 14:05
    Publikacja w strefie publicznej:
    2024-11-18
    Termin zakończenia postępowania:
    --

    Dokumenty zamówienia

    Nazwa Opis Data publikacji Rozmiar pliku
    Dane kontaktowe 2024-11-18 11:47 -
    icon zapytanie waga cargo.pdf 2024-11-18 11:47 136 KB
    icon zalacznik nr 3 rodo meble cargo.docx 2024-11-18 11:47 21 KB
    icon Załącznik nr 1 OPZ - wyposażenie mebli Cargo.xlsx 2024-11-18 11:47 176 KB
    icon załącznik nr 2 FO wyposażenie cargo.doc 2024-11-18 11:47 82 KB
    icon załącznik nr 4 wzór umowy wyposażenie meblowe cargo.pdf 2024-11-18 11:47 221 KB

    Klucz tooltipa:

    # PL:

    # EN:

    Wyszukiwarka

    Wyszukiwarka kodów

      Numer Nazwa